|
|
Cilt 8, Sayı 56 Nisan 2019 (ISSN: 2146-9903, E-ISSN: 2147-3056) ()
HATIRA AHMEDLİ CAFER’İN SOLO OBUA İÇİN “MONOLOG II” ADLI ESERİNİN FORM ANALİZİ
DOI: 10.7816/idil-08-56-03
Selçuk AKYOL
MÜZİK EĞİTİMİNDE MÜZİK YAZILIMI DESTEKLİ UYGULAMALAR ÜZERİNE BİR İNCELEME DOI: 10.7816/idil-08-56-04
Ferdi KARAÖNÇEL
20. YÜZYIL VE SONRASINDA MÜZİKTE BELİRLENMEMİŞLİK UYGULAMALARI VE YENİ NOTASYON BİÇİMLERİ DOI: 10.7816/idil-08-56-05
Pelin ÇAKALOZ, Z. Gülçin ÖZKİŞİ
MAĞAZA ÇALIŞANLARININ GÖRÜŞLERİNE GÖRE SOFRA SERAMİKLERİNDE TÜKETİCİ TERCİHİ ve GEREKSİNİM DOI: 10.7816/idil-08-56-06
Ayşe Gül ÇETİN
RENGİN AFİŞE KATKISI VE MENGÜ ERTEL DOI: 10.7816/idil-08-56-07
Ayşe Derya KAHRAMAN, Süleyman DURGUTLUOĞLU
GELENEKSEL NİĞDE EVLERİNDE ENERJİ ETKİN YAPI TASARIMININ İNCELENMESİ DOI: 10.7816/idil-08-56-08
Emel EFE YAVAŞCAN, Zehra GEDİZ URAK
ANKARA ALTINKÖY AÇIK HAVA MÜZESi: KENTTE KÖYÜ YAŞAMAK DOI: 10.7816/idil-08-56-10
Sevinç Bahar YENİGÜL, Muna SİLAV
|
|
|
|