|
|
Cilt 12, Sayı 109 2023/9 (ISSN: 2146-9903, E-ISSN: 2147-3056) (20.10.2023)
TEKNOLOJİNİN TASARIM VE SANAT PRATİĞİNE ETKİSİ: NFT VE METAVERSE ÖRNEĞİ DOI: 10.7816/idil-12-109-01
Kerem DÜZENLİ, Nazım Ziya PERDAHÇI
RESİM-FOTOĞRAF DİYALOĞU ÇERÇEVESİNDE SANATTA ANLAM ÜRETEN BİR MEDYUM OLARAK FOTOĞRAF DOI: 10.7816/idil-12-109-02
Gülay KARAKUŞ
DEKADRAJ TÜRK SİNEMASI: YILANLARIN ÖCÜ BAĞLAMINDA DİJİTAL FİLM RESTORASYONUN SİNEMADA BİÇEME ETKİSİ DOI: 10.7816/idil-12-109-03
Afif ATAMAN
PAUL HINDEMITH’İN KORNO KONÇERTOSU ESERİNİN İNCELENMESİ DOI: 10.7816/idil-12-109-05
Fatma Kübra ÇADIRCIOĞLU UYAR, Şirin Begüm GÖKMEN
PYOTR ILYIC TCHAIKOVSKY’NİN 4. SENFONİSİNDEKİ FAGOT PARTİLERİNİN İNCELENMESİ DOI: 10.7816/idil-12-109-06
Hande GÜNALAN
CLAUDE DEBUSSY’NİN SUITE BERGAMASQUE ESERİ ÜZERİNE ANALİTİK BİR ÇALIŞMA DOI: 10.7816/idil-12-109-07
Işıl GİRAY UYSAL
JEL BASKI TEKNİĞİNİN SERAMİK KARO YÜZEYLERDE UYGULANABİLİRLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI DOI: 10.7816/idil-12-109-08
Canan GÜNEŞ, Burak YİĞİT
POLITICAL AND SOCIAL REFLECTIONS ON OTTOMAN PAINTING IN THE SECOND CONSTITUTIONAL MONARCHY PERIOD DOI: 10.7816/idil-12-109-09
Murat ATEŞLİ
‘ELEKTRİKLİ SANDALYE’ SERİSİ BAĞLAMINDA ANDY WARHOL’UN
‘ÖLÜM VE FELAKET’ SERİSİNİN İNCELENMESİ
DOI: 10.7816/idil-12-109-11
Kerem ATAR
|
|
|
|